За един шпионин

От доста време насам искам да имам нов фотоапарат с хубав обектив, който да може да увеличава доста, за да си шпионирам хората, без да ме разберат. Мисля, че е много забавно.

Доста рядко, обаче, се замислям дали на самите хора ще им е забавно ако разберат, че някой ги шпионира. Ами, едва ли.

Едва ли, след като днес установих, че някакво момче от петия етаж ми свети с лазер в стаята. Най-смешното в цялата ситуация беше, че преди да разбера, че това е лазер, си помислих: първо – че нещо ми има и второ – че на играчката-панда, която държах, нещо й има. След като разумът в мен надделя, сестра ми загаси лампата и аз погледнах през прозореца, тъкмо за да видя как някакви две ръце се шмугват вътре в коридора.

Случката се повтори два пъти и след втория път сестра ми и комшията отидоха да проверят кой е въпросния воайор. Не намерили никой, но се разминали с другия ни комшия, за който знаем три неща: първо – комшия ни е, второ – македонец е и трето – колега е на сестра ми. Всъщност аз не знаех нито едно от тези неща и, тъй като идея си нямам как изглежда, едва ли ще го позная някой път. Това обаче не означава, че няма да съм подозрително-настроена към стая 310, или каквото се пада там, след нас. И без това вече имам за какво да съм подозрителна, след като един ден заварих една торба с боклук пред моята врата, която (не се съмнявайте, след детайлна проверка) тактично изритах надясно, въпреки че можеше да е дошла откъдето и да е другаде.

Така де. Тънките пердета са хубаво нещо, ама личното пространство е по-хубаво.

А ето и още нещо хубаво:

P.S.

Само 10 минути след публикуването на това нещо, някой ми почука на вратата, излязох и нямаше никой.

Добре, не съм параноичка (не съвсем поне), но съвсем скоро това ще започне да ме дразни!!!

Вашият коментар

