Шоколад

Вдигам я на ръце и я целувам по челото. Ухае на дим, палачинки и топли чаршафи в зимно утро.
***

В подобни моменти чувствам, че съм готова да умра от любов по нея, моята мъничка пътешественичка; сърцето ми притупва, изпълнено с ужас, единственото спасение е и аз да се впусна в бяг, червеното ми палто се развява на раменете ми като криле, косата ми е опашка на комета в перестото синьо небе.
***

Мартенският вятър е лош, така казваше майка ми. Но въпреки това усещането е приятно – ароматът на мъзга и озон, солта на далечното море. Хубав месец е март, февруари се изнизва през задната врата и пролетта вече чака на прага. Подходящ месец за промяна.
***

V’la l’bon vent, v’la l’joli vent
V’la l’bon vent, ma vie m’appelle

Излезе Благовей, подухна Песнопей
подшушна Благовей, животът ме зове.

Вашият коментар

